söndag 22 november 2009

Vi saknar våran sötnos!

Japp... nu saknar vi henne allt. Fast jag pratade med henne i telefon igår och hon har det jätte bra. Är så skoj att hon pratar så mycket, och man förstår vad det är hon berättar.. att mormor tittar på tv, morfar läste tidning, Mia sov och Tuva och Hampus åt lördagsgodis! Sen va hon väldigt intresserad av vad jag gjorde och ifall bebisen fortfarande va kvar i min mage. Sötsnöre där!!
Skickade precis sms och de skulle snart bege sig från Hässleholm till Ullared. Hoppas på att det inte är så mycket folk där idag så de slipper knö! Har skickat med en liten lista på saker jag behöver.

Igår bakade jag.. blev massor med gott. 2 sockerkakor, 1 silviakaka (som kärleksmums, fast utan choklad) snickerskakor och peanutcookies!
Va på kalas oxå, där åt vi god mat. Kyckling, ris med wookade grönsaker och starka såser. Va skoj att träffa Cattis och prata lite, va jätte länge sen.
Åkte förbi Putte, Liza och Melle på vägen hem och lämnade deras dator som Marcus har lagat. Melle va jätte busig och kröp på bordet, sen när han skulle sova så öppnade han dörren typ en gång i minuten och tjuvkikade på oss.
Fick en tv bänk och en tjocktv av dem som vi ska hämta någon dag i veckan. Perfekt att ha på övervåningen:) Nu ska vi bara införskaffa oss en billig dvd spelare oxå.

Idag är det tråååååk väder igen. Det suger! Men ska försöka gå ut en liten stund i alla fall, frisk luft måste man ha! Sen får vi kanske fika besök av Andreas och hans mor och far. Och ikväll kommer vår lilla älskling hem!

Imorgon är det ny vecka och det innebär dagis för Tuva. Sen när jag hämtar henne så ska vi byta kläder och snygga till henne för då är det dags för individuell fotografering!
Va föräldramöte på tisdag oxå... igen? men vet inte ifall vi ska gå. Va ju på ett i mitten av oktober. Ska kolla med fröknarna imorgon om vad det handlar om.

Hej hopp.. ha en bra dag!

Inga kommentarer: