måndag 23 november 2009

Mysig morgon

God morgon!
Jag och Tuva har precis ätit frukost och nu tittar vi på Nicke Nyfiken:) Snart är det dags att klä på sig och åka till dagis. Vi åker med min mamma idag för hon behövde oxå handla. Så när vi lämnat Tuva åker vi till Övery och handlar lite mat. Är riktigt tomt i vårt kylskåp.

Tuva hade haft en jätte bra semester.. och hon va helt slut när hon kom hem, så ett bad.. lite mys i soffan med välling sen stensomnade hon i sin säng. Men kom allt in till oss i vår säng vid 01.30.. men sov faktiskt ända till 07.45 imorse! Så skönt!

Veckan som kommer är inte fullbokat men vi har ändå en hel del att göra:
Måndag, idag är det dagisfotografering vid hämtning
Tisdag, kommer en till mäklare hit. Sen föräldramöte på dagis på kvällen
Onsdag, hämtar vi Emma
Torsdag, än så länge ingenting
Fredag, ska jag till MVC kl 11.00 sen till banken och på kvällen ska min bror ha kalas för han fyller 35 år. Då ska alla kusiner sova hos mormor. Stackars henne som ska ta hand om 4 barn själv, pappa är nämligen inte hemma.
Lördag, är vi bjudna på kalas för Milla kl 14.00
Söndag, ingenting bestämt men funderar på att baka lussebullar och pepparkakor kanske!

Ha en bra dag så hörs vi

1 kommentar:

Färdigbloggad sa...

Hej! Tack för "titten" hos mig. Håller med om att Winnerbäck var grym i onsdags. Min tredje konsert bara men han har verkligen växt. Kul med ny bebis, lycka till!!