söndag 8 november 2009

Hjälp vad jag är tjock...

ser ju ut som om jag ska spricka när som helst! Börjar bli svullen oxå, fingrarna speciellt... så nu har jag tagit av förlovningsringen för säkerhetsskull. Sen märks det på fötterna när man haft strumpor..
Jaja, 70,4 kg sa vågen förut när jag vägde mig... inte konstigt att man känner sig otymplig. Börjar bli krångligt med kläder oxå. Alltid en glipa mellan byxorna och tröjan där magen kikar fram, kallt blir det om inte annat!

Just nu tittar jag på Gossip Girl medan jag bloggar, sen ska vi titta på sista Johan Falk filmen.. om Tuva bara kan ta och lägga sig i sin säng och sova. Jäkla busunge springer till trappan och står och tjötar vid grinden hela tiden. Vill inte alls sova!
Fick lite ordning i allrummet idag oxå, fåtöljerna är på plats och bordet, sen fixade jag lite på Emmas rum oxå.. sorterade hennes dock kläder och de leksakerna som hon leker med mest. Sen har de ju det mesta ihop.. men vissa saker är ju ändå bara Emmas.
Imorgon ska jag fixa i ordning i vårat gästrum/datarum. Ska sortera papper, sätta in i pärmar och så! Även slänga en massa skit som man bara spara fast man inte vet varför! Lite tavlor ska upp och även nya gardiner dit. Skulle behöva ett litet databord och en bra stol, så hojta om ni har någon över.
Sen ska jag nog bara lata mig och titta på någon bra tjejfilm och bara slappa i soffan till typ 16.00, då ska vi på utvecklingssamtal för Tuva.
Nä nu ska vi snart titta på film, och precis som förra söndagen så ska vi synda med chokladpudding.. åh va gott!

Inga kommentarer: