söndag 15 november 2009

En riktigt mysig lördagskväll...

Hade ju ganska tråkigt igår jag och Marcus. Han kokade saft, jag gjorde mest ingenting. Tuva och Emma lekte ute en stund. Ringde hur som helst till Elin och Daniel och frågade ifall vi fick komma förbi och kika på deras hus, jag har aldrig varit där. Men blev då istället inbjudna till middag.. kan det bli bättre? Så vi va där vid 17 tiden och blev bjudna på massor med gott... räkor, kex, ostar mmmums!!
Vid 20, va Tuva jätte trött men vägrade sova. La i alla fall Emma i deras dubbelsäng och hon somnade nog på stört. Sen körde Tuva järnet med Ullis och Elin. Dansade och shakade rumpan till all bra musik! En riktig partyprinsessa.. somnade inte förrän vi åkte hem vid 22.30...
Sov ganska okej inatt, till kl 4 i alla fall! Då vaknade Tuva och va ledsen, jag va kissenödig och Grytan fick för sig att kräkas i skinnfåtöljen! Lyckat värre!! Men vi somnade i alla fall om och vaknade vid 7.20. Nu tittar barnen på barnprogram och jag och Marcus sitter sociala med varsin dator i knät! Funderar på om man skulle knåpa ihop frukost.. börjar bli ganska hungrig!

Vad som händer idag vet jag inte?! Kanske får fika besök av Alfred och Ellinor.. jaja, ha en bra dag!

Inga kommentarer: