onsdag 4 november 2009

taskiga vänner han har nasse... haha, jätte rädda för svininfluensan!
Hur som haver.. onsdag kväll. Vilket innebär Greys anatomy:) det gillar vi!
Nå vad har denna dagen erbjudit, jo lämnade en gapig katt hos veterinären vid 8.30 sen åkte jag och Tuva till Maxi och handlade lite mat och sen lämnade jag henne på dagis. Åkte hem och fikade med min mamma sen har jag inte gjort nåt faktiskt.. så skönt!
Hämtade Grytan vid 14.30 igen, och hämtade även upp Tuva... så nu när vi varit hemma har hon lekt på sitt rum. Hon verkligen älskar att gå där uppe och pyssla med sina leksaker. Och laga mat i sitt fina kök!
Tandläkaren ringde och avbokade tiden imorgon för hon va sjuk så nu blir det lite problem med dagis tiden. Va tänkt att jag skulle lämnat henne 8.30, sen varit hos tandläkaren 8.40.. och åkt till dagis och mött upp Marcus vid 9.45 och gått på utvecklingssamtal och sen när vi varit klara åkt hem!
Nu ska jag lämna henne kl 9.45 när vi ska på samtalet och sedan gå ut ur grinden och in igenom personalentrén.. jaja, det blir nog bra. Men lite konstigt för henne att bara vara där i 1 timme.
Imorgon kväll ska ju Marcus med grabbarna och dricka whiskey så då kommer bla. Ullis och Elin
hit och fikar.
Nu har jag precis stoppat Tuva i badbaljan och hade tänkt att vika lite tvätt. Elektrikern är här nu och fixar lite med övervåningen.. toppen bra!
Får se hur det går med galna Grytan inatt, veterinären sa att hon kunde va trött och groggy men jag tycker mest att hon är ilsk och irriterande. Vill verkligen inte ha tratten på sig eller ligga och vila, utan hon sitter vid ytterdörren och tittar längtansfullt! Och går runt med tratten och bara bökar..

Inga kommentarer: