tisdag 24 november 2009

Jag längtar till julen...

På söndag är det första advent. Ska bli så mysigt att få sätta på julgardiner, tända adventsljusstakarna och de fina stjärnorna jag köpt till tjejernas rum! Sen allt pyssel och bakande.
Mitt mål är att hinna allt innan bebisen kommer, eller så är det ett bra försök till att få ut den någon gång. Vara igång mest hela tiden... städa, baka och greja!
Saker jag tänkt och göra de närmaste dagarna:
  • gå ut i skogen och plocka både mossa, kottar och granris
  • klä in trappräcket i granris och ljusslingor
  • sätta upp gardinerna och adventsljusstakarna
  • baka lussebullar och pepparkakor
  • och det bästa av allt dricka massor med glögg och julmust!





återkommer med smaskiga julgodis recept imorgon! Ge mig jul nuuuuu.... kram kram

1 kommentar:

Caroline sa...

Åh nu hamnade jag också i julstämning :D Mys!