onsdag 11 november 2009

Pyjamas tjejen:)

Våran lilla trulsa:)
God morgon... vi gottar oss här på morgonkvisten. Tuva springer omkring i pyjamas och leker med sina pärlor som vanligt. Jag slö tittar på tv och ska snart göra lite frukost till oss!
Idag blir det dagis 10.30, sen ska jag ner till stan en snabbis. Har lovat Tuva att köpa ett nytt pippiglas på Åhlens.. hennes råkade trilla ner i golvet i lördags! Sen är det MVC besök.. ska fråga om man verkligen ska ha så här ont?! För det är helt olidligt...det enda som funkar är att sitta stilla.. men att stå, gå och ligga gör as ont. Och det funkar liksom inte att sitta stilla hela dagarna.
Pratade med kompisen Anina igår som berättade om hennes super förlossning där värkarna startade kl 14, så åkte de till förlossningen vid 17 tiden och kl 18 va Amelie född. Helt galet fort! Inte riktigt vad hon hade förväntat sig. Så nu börjar jag bli lite stressad...
Efter MVC ska jag åka till Överby och äta lunch med Jennie och gå lite i affärer. Ska köpa lite små flaskor shampo mm att ha i BB väskan. Sen till apoteket mm. Ska hämta Tuva 14.30 och sen möta mamma och åka till Torp och kika ännu mer i affärer. Sen vid 17 ska vi hämta Emmisen.
Nä frukost va det nu som gällde, om jag kan ta mig till köket utan att gråta av smärta...fan va ont jag har. Tror ni alvedon hjälper?

1 kommentar:

Sandra sa...

Ja, på älvhögsborg vet jag inte ens om dom har gravidgympa utan mer "vanlig" vattengympa tror jag :) Men är rätt dyrt ändå tycker jag.

Jaha, det visste jag inte ens att dom gjorde. Han håller till i huset där matsalen är, tror det heter Ateljén :) Hans ansvarsfröken är Katarina.