tisdag 3 november 2009

74 läsare...


74 personer klickade sig in på min sida igår! Rekord! Men nu måste jag åter igen fråga vem är ni? Snälla, om du läser min blogg men tidigare aldrig lämnat en kommentar så gör det NU! Jag vill veta:
Vem är du?
Hur hittade du hit?
Vad tycker du om min blogg?

Och ni som brukar kommentera får självklart oxå gärna göra det ofta:) Man blir så glad av att få lite respons!
Gårdagen va lite deppig, men nu får vi rycka upp oss. Inte det lättaste då man märker på Marcus hur dåligt han mår. Men det finns så mycket annat vi har att se fram emot de närmaste veckorna så det gäller som sagt att rycka upp sig och se livet positivt trots allt!
Ska faktiskt göra en hel del skojsiga saker denna veckan:

TISDAG det är ju idag.. då blir det fix här hemma. Hoppas på mer energi mot igår. Sotaren kommer vid 10 tiden och ska kolla möjligheterna för oss att koppla in våran kamin. Och Tuva ska ju självklart till dagis. Sen vid 17 är det vattengympa och efter det ska jag och 2 kompisar från vattengympan gå till Kopparn och vräka i oss mat:)

ONSDAG ska jag och Tuva vara i Vbg kl 9.00 och lämna Grytan hos veterinären för hon ska kastreras. Sen ska Tuva till dagis och jag ska handla lite mat sen bara hem och vara. På eftermiddagen ska vi hämta Grytan igen.

TORSDAG börjar morgonen med ett tandläkarbesök, så Tuva ska vara extra på dagis. Ska göra om en rotfyllning som tandläkaren inte blev riktigt nöjd med, gratis som tur är. Sen ska vi på utvecklingssamtal på dagis och efter det får Tuva följa med hem igen! På kvällen ska Marcus och massor med grabbar till Butlers på choklad och whiskey provning!

FREDAG då kommer Susanne och Minna hit och fikar och leker på förmiddagen och på eftermiddagen ska vi på Hem och Villamässan i Gbg!

LÖRDAG ska vi ha våran månadsmiddag, och vi kör på Hatt tema! Lite god mat tillsammans med underbara kompisar, kan ju inte bli bättre!

SÖNDAG har vi hitills inte inplanerat något. Så vi hoppas att det blir lugnt och mysigt!
ja.. det är ju en hel del att göra! Men saker och ting ändras ju ständigt så man vet aldrig ifall det blir som man tänkt sig!
Nä lite frukost kanske, är riktigt hungrig! Ha en bra dag så hörs vi! KRAM

3 kommentarer:

Annika sa...

Hej!
Nu känner jag mig tvungen att kommentera, eftersom jag inte gjorde det sist du bad om det...
Jag heter Annika. Kommer inte ihåg hur jag hittade hit faktiskt, men det var iafall ett bra tag sedan. Jag läser bara bloggar som handlar om "vanliga" liv, så jag gillar din därför.. Hade gott!

Caroline sa...

Hej Malin tack för senast :D Var mycket trevligt och inte hade jag huvudvärk dagen efter heller.
Tycker synd om er som har kämpat så det senaste. Men du är duktig som tänker framåt i alla fall.
Tänkte höra om du har lust att maila foton från festen till mig, det hade vart kul att ha :D Fattar om du inte har tid eller så men tänkte fråga iaf :D
Kram kram

Anna Andersson sa...

Hej!!!
Du vet ju att jag läser!
Det bästa med bloggen är alla fina kort:)
Men jag saknar dom goda recepten:(
Ha det bra !!!