söndag 8 november 2009

Det är hatten som är huvudsaken

Så fina vänner man har:)
maten

andreas

ullis och erik

jag

killarna
God morgon, eller nja.. förmiddag! Gick ju faktiskt upp kl 07.30 idag, även fast vi va barnfria... men jag va kissenödig och sen somnade jag inte om. Så då va det lika bra att gå upp!
Gårdagskvällen blev riktigt lyckad! Tack Ullis, Erik, Andreas, Jonas, Annica och Daniel för att ni kom!! Bjöd på god mat.. ja faktiskt, för en gångs skulle va jag riktigt nöjd över min mat insats! Det blev rotfrukter med färsk ostfylld spenatpasta, kall kyckling med citronmarinad, sallad, tzatsiki och bröd!
Till efterätt hade jag kokat ihop en vitchokladpannacotta med varma hallon och lite mörk choklad på toppen.. blev även kallad lyx risifrutti av Daniel vilket jag ser som ett bra betyg!
Killarna drack lite whiskey... Ullis pimplade vin medan jag och nykteristerna drack vatten och päronsoda!! Haha!
Fars dag idag, det ska vi fira med lite tårta som Tuva precis kom hem med. Hon hade turen och kunde muta sig in hos moster Mia inatt. Tror att hon blivit riktigt bortskämd!! Busungen!!
Sen ska vi nog hinna med en sväng till Marcus pappa och ikväll ska vi till mina föräldrar och äta lite mat, gottigt!!
Nu måste jag snygga till mig och sedan sätta på kaffe!
Ha det bra, hörs!!





Inga kommentarer: