onsdag 18 november 2009

bara några timmar kvar!


Sitter och laddar med Lasse:) Lagar lite mat gör jag oxå, räkgryta med ris blir det till middag idag. Undrar ifall Marcus kommer hem i tid?
Tuva kom hem vid 14.30 med en STOR älg som sjöng julsånger ( tack faddrarna för denna underbara högljudda present ;) och hon berättade att hon ätit hamburgare, lekt med lego, byggt tågbana och väckt Melker som sovit men inte ville vakna. Spännande att höra henne berätta, och det är inte dåligt att hon kommer ihåg så mycket!
Men hon hade endast sovit 5 minuter idag, så det märks på hennes humör. Inte gladaste tjejen just nu. Ska få i henne lite mat, sen blir det pyjamas som gäller. Hon och Marcus ska åka och lämna mig i Båberg där jag ska möta upp resten.. sen bär det iväg till Uddevalla!! Wiii
Gick bakåt och läste vad jag skrev i bloggen för ca 1 år sedan, och då va jag impad över att ha 14 läsare... lite skillnad. För igår hade jag hela 87 st läsare som läste om mitt super duper spännande liv! En del hade även sökt på google efter recept på Pepparkas Cheescake. Och då jag prövade att baka en förra året hamnar de på min sida! Lite skoj.. lovar att lägga upp massor med smarriga julgodis recept om några dagar!
Nä nu ska jag fortsätta lyssna på Lasse som dricker glögg med balkongdörren öppen...
Hoppas att ni får en trevlig kväll!

Inga kommentarer: