tisdag 17 november 2009

snart är det onsdag!

Snart har vi en sån här liten skrynklig sak hemma... åh vad jag längtar. Här på bilden är Tuva bara några dagar gammal.. så liten och underbar!

Nå vad har jag gjort idag då? Jo lämnade Tuva på dagis, gick jätte bra. Hon är så duktig.. inte minsta arg eller ledsen längre. Skönt att hon trivs så bra! Sen åkte jag till Emelie och fikade och tjötade, efter det tog jag mig en tur till Willys och handlade lite mat... började bli tomt i kylskåpet efter allt fikande i helgen.
Mäklaren va här en sväng, sen slappade jag i soffan innan Angelica och Jonas kom! Fick en ursöt muffins nåldyna/måttband av dem som de köpt i England! När de åkt hem va det dags för Tuva att sova, och nu sitter jag här framför teven och ugglar.
Imorgon är en ny dag, med nya saker att hitta på. Vid 10 kommer Putte, Liza och Melle och hämtar Tuva... sen är jag barnfri. Undra vad man ska hitta på?! Städa gjorde jag idag, och tvätten är tvättad?! Ska nog bara mysa och lyssna på Lasse hela dagen och bara ladda! Blir nog en middagslur oxå för att orka med kvällen. Ska laga middag och sen är det dags att åka till Uddevalla och gå på Lars Winnerbäck!
Hoppas på att det blir lite bättre väder imorgon, måste komma ut och få lite luft. Men det är ju aptrist när det pissregnar.
ha det gött o go natt!

Inga kommentarer: