torsdag 19 november 2009

En magisk kväll..




God morgon... blev inte så jätte mycket sömn. Va hemma vid 23.30... sen hade jag lite svårt att somna. Och sen vaknade Tuva vid 05.45! Jätte skojsigt!
Konserten igår va super! Bättre än den 2007. Grymt låtval, så många glada sånger jämfört med förra gången då han mest spelade låtar från sitt depp skiva Daugava!
Jennies bror Jerker va på topp, och jag impade dem alla med mina kunskaper inom låtvalen! Hade kollat lite innan hur hans spellista sett ut tidigare konserter denna turnén och då Lasse väldigt sällan bryter sitt mönster kunde visste jag i alla fall 90% av vilka låtar han skulle spela. Även att det faktiskt va hela 5 st extranummer:)
Ska strax gå och sminka mig och göra mig i ordning i håret. Sen ska vi ut till bilen och sätta i bilstolen, och sen bär det iväg till dagis! Tuva är grymt snorig, men känns som om man inte kan hålla henne hemma bara för det. Hon är ju pigg och glad!
Tänkte ta en sväng på Överby när jag lämnat henne och sen ska jag hem och röja i bland annat garderoben i hallen och sedan vika tvätt!
så här söt är hon idag när hon ska till dagis, med pippiflätor!

Inga kommentarer: