måndag 22 mars 2010

Regn!! :)

Ja det är ju inte ofta man blir så glad över regn som man blir just nu! Snön försvinner mer o mer för varje dag. Helt underbart!

Ja.. ska man sammanfatta dagen lite snabbt då. Hm... ja vi vaknade vid 6 tiden. Då va jag inte så super pigg. Men det va bara att gilla läget.
Åt lite frukost, duschade Tuva och sedan hoppade jag själv in en sväng. Vek lite tvätt och sen va det dags att lämna Tuva på dagis. Sen åkte jag hem till min jobbarkompis Camilla där vi hade lite mamma fika. Det va jag, Hugo, Camilla och hennes barn Klara och Erik, Jennie och hennes kids Elliot och Molly, och Ulrika med Emelie och William! Många barn va det:) Skoj att träffa dem emellanåt och snacka lite skit!
Sen åkte jag och Hugo hem och slappade i soffan. Åt lunch och sen fick jag för mig att baka lite så det blev en sockerkaka och några dumlekakor! Gott!

Nu ska jag alldeles strax fortsätta vika tvätt och bära upp den till respektive garderob/byrå! Blir mycket tvätt när man är 4 personer (5 när Emma är här) Och Hugo förbrukar ju sängkläder så jag vet inte vad, inte lätt när blöjorna läcker.

Imorgon har jag inget inplanerat. Tuva är på dagis 7.30-11.30... bytte på tisdag och onsdagstiden för på onsdag ska jag och Hugo åka till Joysie och Charles och fika på förmiddagen och sen vid 13.30 ska vi på Babymassage och Tuva får ju inte följa med så då har jag henne på dagis istället!

Hej svejs!

Inga kommentarer: