söndag 21 mars 2010

Hockeycup!


Japp igår va vi på hockey cup ute på Öckerö! Det va Hampus som spelade mitt sitt lag, Goblins! Och de kom trea! Riktigt skojsigt för killarna kämpade massor.
Så vi åkte vid 10 och va hemma igen vid 19... en lååång dag! Och riktigt förvirrad va jag när vi åkte för jag glömde Hugos nappflaska hemma på diskbänken och minneskortet till kameran satt kvar i datorn så jag kan tyvärr inte visa några bilder från matcherna!
Vill passa på att ge en STOR grattiskram till Susanne och Mattias som fick en liten dotter sent i fredags kväll. Äntligen ville prinsessan kika ut, 12 dagar över tiden. Och nu har Minna äntligen blivit storasyster! Mmm.. åh längat tills vi får gosa bebis igen. Kan ju inte säga att min herre är en liten bebis längre. Haha!
Idag händer det inte mycket hemma hos oss, riktigt söndags slappning! Gött det med, men blir ju lite rastlös. Ska klä på oss nu och gå ut en sväng i alla fall! Kram kram

Inga kommentarer: