onsdag 17 mars 2010

KREATIV!

God dag!!

Onsdag igen... förstår inte vart dagarna tar vägen. Tuva är på dagis nu. Har fått ändra hennes schema så hon går 7.30-11.30 varje onsdag.
På dagis har de nämligen 2 sittningar vid lunchen eftersom de är så många barn, så ville de nämligen att hon ska äta kl 11 eftersom hon ska sova middag efter det. Så jag fick ändra och greja i hennes schema för att få ut 15 timmar per vecka.
Så jag, Hugo och mamma ska hämta henne sen vid 11.30 så idag skippar hon lunchen, så ska vi ner till stan och äta där istället och gå lite i affärer!

Igår va hon på dagis 10.45-16.15... och då passade jag på att vara kreativ. Jag scrappade massor, gött att äntligen få ordning på alla kort. Nu fattas det bara nya album att sätta in mina alster i!

Nu ska jag ta en sväng i tvättstugan, sedan äta frukost och efter det ta en dusch.

Inga kommentarer: