fredag 5 mars 2010

Mysig fredag

Hej hallå!

Sitter o väntar på att Marcus ska komma hem, han skulle sluta vid 16 men har som sagt inte kommit hem än. När han kommer ska vi äta lite mat, titta på film och bara mysa..

Idag skulle Madelene komma hit och fota, men hon hade fått förhinder så vi får skjuta upp det. Så istället åkte jag och barnen hem till min kusin Ulrika och hennes små busfrön Emelie och William!
Tuva och Emelie kom inte så värst överens i början, men sen ungefär lagom tills vi skulle åka hem då lekte de självklart som bäst! Vi mammor fikade och små grabbarna fick ligga och kika på varandra en stund.

Så först va den ganska ointressant... men sen började William boxas.. men det tyckte Hugo va helt okej ändå. Men sen skulle William peta lite i Hugos näsa och ögon, och det va inte så skönt. Men sen blev de vänner och höll varandra sött i handen!

Denna lilla busfian är faktiskt snäppet busigare än Tuva. Kan det vara hennes skriiiiik som gör det hela! Haha... Men söt är hon i alla fall!

Snön från vårat tak rasade i förrgår och drog av våran antenn sladd så jag va utan tv igår. Så då passade jag på att titta på film medans Marcus va i Gbg och jobbade. Såg "ALLT FÖR MIN SYSTER" en väldigt bra och gripande film med bla. Cameron Diazsom handlade om en familj med en cancer sjuk dotter. Se den om ni kan, den berör!
Men ikväll blir det en mer lättsam film, tror den hette Äntligen midsommar... får se ifall den är nåt att ha! Ha en trevlig kväll allihopa. Det ska jag ha! Puss o kram

Inga kommentarer: