måndag 29 mars 2010

FIKA DAG!!

Tänkte hinna med ett snabbt inlägg innan det är dags för sängen. Klockan är 22.10 men eftersom vi ställde om klockan en timme framåt igår så är jag inte speciellt trött nu! Däremot tröttade till morran när klockan är 07.00 och Tuva ropar i mitt öra att hon vill titta på "lotta bjåkmaketatan".

Fick fika besök av Ellinor och Ebba idag, mysigt och skoj att bara sitta och snacka skit i ett par timmar! De åkte hem bara en stund innan Marcus och Tuva kom hem. Då gick jag näsan direkt upp med Tuva till min mamma för de skulle leka i lekstugan. Så åkte jag till stan för att kika i affärer och sedan fika med Annica!! Oxå väldigt mysigt att bara sitta och prata:) och tiden gick fort, va hemma vid 21! Nu har vi precis tittat på Saltön.

Imorgon åker Tuva till dagis redan 7.30 så jag och Hugo får en slappis morgon. Hämtar henne igen vid 12, och vid 14 skulle Emelie komma förbi och säga hej en sväng!

God natt och sov gott allihopa, fullmåne ute... ursh då har jag alltid svårt för att sova!

Inga kommentarer: