torsdag 18 mars 2010

♥ Finaste barnen i världen ♥

God kväll. Sitter o slö tittar lite på tv. Barnen sover och min mage kurrar. Får nog bli nåt att äta innan läggdags.
Idag va jag, Tuva och Hugo hos Ullis på förmiddagen och fikade och lekte. Sen åkte vi in till Vbg och kikade i affärer. Sen skulle hon på ansiktsbehandling så då åkte vi till Ellinor och Ebba .Tuva åt lite lunch där medan jag fikade. Sen åkte vi tillbaks till Ullis o hämtade henne så följde hon med oss hem för där va Erik o Marcus som planerade helgens tyskladsresa.
Imorgon har vi inget inplanerat. Jag funderar på om jag och Tuva kanske ska baka lite om hon är på humör. Är ju riktigt blött ute så vi är nog inte ute, och promenad är ju svårt eftersom det är både halkigt och Tuva inte orkar gå så långt.
På kvällen åker Marcus till Tyskland så jag får sova själv.
Nä magen kurrar... här kommer lite fina bilder föresten på världens sötaste barn... KRAM
rund och go ska man vara
fina damen

kurragömma?
syskonkärlek
en stolt mamma med sina fina barn
Hugo Lugo

1 kommentar:

Anonym sa...

Sååå fina:)
Kram Anna