onsdag 31 mars 2010

god natt

Hallå där...
Ligger i sängen faktiskt. Tänkte hinna blogga lite innan jag ska sova. Haha!
Dagarna går fort... i tisdags (igår) hade jag och Hugo en riktig slappar förmiddag. Fick ju inte sova så bra den natten. För Hugo hade jätte ont i magen och skrek mellan 00.30-04...

Åkte till Maxi innan jag hämtade Tuva och shoppade blöjor och Hugo mat som vi glömde köpa i söndags. Sen hämtade vi Tuva på dagis och åkte hem. Tuva sov middag ute i sin vagn. Vid 13.30 kom Emelie på lite fika besök och sedan tog vi en promenad ihop.

När Marcus kom hem tog vi tag i tvätten och vek den tillsammans... fy vad mycket tvätt. Sen tog vi en sväng till stan. Marcus skulle hjälpa Andreas med en dator och sen köpte vi kinamat och åt hem och mumsade på!!

Hugo sov bättre inatt, vaknade 2 ggr och åt och va ganska nöjd och trött där emellan.
Idag har vi varit hemma hos Marita och Charlie som bor i Skogen. Fikade och tjötade lite... när vi kom hem från dem va jag super trött och frös som tusan. Va bara 17 grader inne och eftersom det spöregnade va det ganska ruggit. Tände i pannan och satte mig under en filt.

När Marcus o Tuva kom hem åt vi middag, ungsstektfalukorv med mos. Sen gick vi hem till mamma och pappa och fikade. Men Tuva va trött och sur, och Hugo kräktes ner alla sina kläder och fick gå hem i Tuvas gamla nattlinne... haha...
Imorgon är det skärtorsdag, då ska jag, Tuva och Hugo göra INGENTING!!! Underbart

Inga kommentarer: