söndag 28 mars 2010

26 år idag

Hej hopp allihopa!

Japp idag är det min födelsedag.. blev väckt av barnen i morse som kom med paket:) Sen åt vi en god frukost och nu har jag precis duschat och snyggat till mig så ska vi snart åka till Överby en sväng har vi tänkt.

Har inte bloggat sen i torsdags för min dator har krånglat, men nu är den ominstallerad så nu funkar den igen:) I fredags hade vi besök av Ulrika, Emelie och William... vi fikade och lekte! När de åkt hem tog vi oss en skön promenad så Tuva och Hugo fick sova lite. Igår kom Ullis, Moa och Theo hit på förmiddagen och då blev det ännu mera fika och lek. När de åkte hem kom istället syster yster och Hampus hit. Och på eftermiddagen kom Ullis och barnen tillbaks men då hade de även med sig Erik! Då åt vi lite mat och barnen lekte massor... mycket skrik och lite bråk!! haha

Nu ska jag klä på barnen så ska vi åka. Ha en bra dag för det ska jag ha! Kram

3 kommentarer:

Emelie sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Anonym sa...

Grattis och ha en bra födelsedag önskar willy & Helen

Jessica Håkansson sa...

Grattis....hoppas du hade en bra dag...kraam