måndag 15 mars 2010

Hoppas jag får sova inatt!

God kväll!

Blev en promenad när Tuva kom hem.. skönt att komma ut och få lite frisk luft. Fast det är satans halkigt på grusvägarna här. Höll på att dratta på ändan.

Nu är det kväll igen, och förvånansvärt nog är jag inte speciellt trött. Men jag hoppas innerligt att jag får sova inatt. Ha i alla fall bestämt att Marcus ska sova i gästrummet så ska jag ta barnen om det bråkar. Får ladda upp med allt man kan behöva, Hugo mat, blöjor, extra pyjamas (han brukar kissa igenom blöjan på natten) nappar och så datorn. Så om jag är inloggad på FB vid 3 tiden inatt så vet ni varför...
Ingen idé att sitta där uppe vaken och titta i taket ju. Men jag hoppas hoppas hoppas på att natten blir bättre än den som va!!

Imorgon har vi inga planer alls förutom att Tuva går på dagis mellan 10.45-16.15... får se om jag kanske åker en sväng till Överby eller in till stan och kikar i affärer eller nåt.

Nä nu är det halv åtta hos mig... ha de gott!

Inga kommentarer: