onsdag 6 januari 2010

Vilken dag... haha


Här sitter jag i soffan och är alldeles groggy. Tur att barnen sover! Jäkla dunderpiller läkaren skrev ut, blev ju totalt knocked out...
Hoppas på att jag piggnar på mig snart för här kan jag ju inte sitta. Hade tänkt att städa bort julen idag, vi får se hur det går.
Tuva och Hugo sover. Marcus och Emma är på Överby.. de skulle handla mat och hämta våran dvd spelare som varit på lagning.
vid 17 tiden kommer Ullis och Erik hit och äter lite mat med oss, trevligt. Sen funderar jag på om vi kanske ska se en film och äta lite ost och kex:)
Har bakat en cheescake oxå, om den är god får ni receptet imorgon.
Föresten vi fick nästan sova inatt, bättre än nätterna innan i alla fall. Hugo körde ett race där på kvällen med att stånka, prutta och hålla på. Sen fick han lite mat och somnade gott på min mage och så sov vi i 2 timmar. Och så fick han mat 3 ggr till under natten, men han somnade ifrån ammningen och snarkade högt så han va nog inte direkt hungrig utan mest snuttsugen...tycker ju inte om nappen utan vill hellre ligga vid min bröst och gosa.
Imorgon ska vi till IKEA. Jag, Marcus, min mamma och Tuva... och Emma ska vara hos farmor och Hugo hos moster Maria. Vi ska köpa en ny sängstomme till gästrummet, en Hemnes dagbädd med förvaring under:) nya sängbottnar, samt lite täcksidor och skurvar till nya köksdelen..

Inga kommentarer: