torsdag 21 januari 2010

Funderar fortfarande,,,,

men eftersom responsen inte varit så stor, bara Anna som kommenterat och skrivit så gulligt att hon tycker att jag ska fortsätta blogga.. så är jag fortfarande fundersam över hur jag ska göra.
Har försökt att känna efter de här dagarna ifall jag känner något behov av att blogga, och svaret är njaaa.. alltså både och. Vissa stunder när jag gör något tänker jag, det ska jag skriva sen.. eller foton jag tar som jag vill lägga upp här. Men när jag väl sätter mig vid datorn känns det bara jobbigt att skriva.
Ska jag summera mina dagar lite snabbt så tog jag, mamma, Hugo och Melker oss en shopping tur i tisdags på Överby. Tuva fick vara på dagis och leka. Första gången med Hugo i affärerna... och han skötte sig som vanligt exemplariskt!! Sov i sin vagn hela tiden.
Va väldigt skönt att strosa runt i affärerna, är väldigt lugnt och lite folk just nu. Tog oss en fika och passade på att handla massor med mat oxå!
Igår va jag trött, natten som va var inte någon höjdare alls.. så när Tuva lämnats på dagis åkte jag och Hugo hem och slappade vilket resulterade i att vi somnade på soffan. Angelica och Jonas kom förbi på lite fika och visade bild på bebisen!!! Marcus va på kurs i Södertälje hela dagen och kom inte hem förrän efter 21.. men som tur va så va båda barnen jätte snälla mot sin stackars trötta mamma och somnade gott båda två utan väsen.
I morse tog jag tag i världens största tvätthög som skulle vikas... puh. Sen fick vi fika besök av Marita och Charlie som vi träffade på BB och som jag även gick på vattengympa ihop med!
Vi fikade, tjötade, ammade och bytte blöjor på våra två buspojkar!

Nu är det kväll... jag och Tuva tog nyss en dusch och nu är det dags för sängen för henne. Hugo sover gott i sin vagn men lär nog vakna närsomhelst! det är ju kväll och då brukar det vara hålligång!

Imorgon är det fredag igen, veckorna springer iväg... min syster kommer förbi. Sen på kvällen ska jag och Marcus äta gott och bara vara! Och på lördag ska jag boka in en sovmorgon om det går.. behöver få sova lite känner jag.

Ja nu vet ni vad jag gjort... och om ni vill fortsätta veta vad jag gör berätta det! Ju fler som kommenterar detsto mer lust får jag att blogga!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det är jättemysigt att läsa din blogg! så jag tycker också du ska fortsätta
Kram Marita

Anonym sa...

Eftersom jag vill att du ska fortsätta kommer här en till komentar, bakade fantastisk goda Dumle kakor igår , å det vet vi ju vart jag fått det receptet ifrån:) Bytte ut Dumlen mot Geisha i hälften utav dom och la "platta choklader" lösviktsgodis uppe på , då blir det ju inte så dyrt , å det blev såååå gott:)
Kram på er!
Anna

Marie sa...

Vart ligger Hair & Care?

Emelie sa...

Hej Malin,

jag tycker också att du ska fortsätta blogga! Jag brukar läsa din blogg när jag är på jobbet och har det tråkigt!

Kram, kram!!!

Anonym sa...

Hej

Klart du ska fortsätta blogga. Men som sagt så får vi bli bättre på att höras av. :)

Kanske man får komma förbi någon dag och se underverket i verkligheten.

Kram Angelica