söndag 10 januari 2010

SÖNDAG!


Japp.. söndag är det idag. Snart en ny vecka igen.
Började dagen med lite sovmorgon. Tack min underbara familj! Ibland behöver man få ligga kvar i sängen och bara gotta sig.
Gick upp, åt frukost sedan fick jag lyxen att åka och handla alldeles själv. Så det blev en sväng inne på GinaTricot där jag köpte en tröja, sedan HM där jag köpte 2 linnen och ett par strumpor till Hugo. Och sen handlade jag lite mat oxå.
Vid 13 tiden kom Angelica och Jonas förbi på lite fika. Och presenter hade de med sig oxå, en leksaksgitarr till Tuva, en leksak med lappar på till Hugo och en jätte fin glasburk till mig:)
Nu har vi precis lagat lite mat, lasagne blir det... så nu står den i ugnen. Har även passat på att göra lite god söndagsefterätt oxå.. hemmagjord chokladmousse. Inget sånt där äckligt halvfabrikat!! Mmmm... ska bli så gott!
Efter maten ska Tuva gå upp till mormor och morfaroch så ska hon sova där inatt. Mysigt för henne att bli bortskämd av dom. Så får jag och Hugo en lugn morgon...
Imorgon föresten får vi fika besök igen. Ovanligt va?
Denna gången är det mina jobbarkompisar som kommer förbi. Ulrika, Jennie och Camilla. Och några av deras barn oxå, så Tuva är ledig från dagis imorgon. Sen på eftermiddagen ska Tuva klippa sig. Hon är helt galet långhårig!!
Ha en bra kväll allihopa... och kommentera mera, då blir jag glad!!

Inga kommentarer: