lördag 2 januari 2010

Hängig...

Igår kväll kände jag mig riktigt hängig igen.. ont i varenda muskel/led i kroppen... brösten värkte och jag frös som en tok. Så det fick bli 2 alvedon, en varm dusch och sedan sängen. Marcus va gullig och tog Hugo som hade en av sina sämre kvällar... ingenting dög. Han gnällde och gnällde..
Gick och la mig vid 22 tiden med mysbyxor, linne en fleecefilt, och både mitt och Marcus täckte på mig och frös ändå. Vaknade vid 23.30 av att Hugo va ledsen och då va jag hur varm som helst. Feber?
Så det blev till att ta bort några täcken... sen sov jag ganska gott tills Marcus kom upp med Hugo 04.30... de hade sovit i gästrummet för att inte väcka mig. Men nu va Hugo lite mammasugen så han fick sova bredvid mig samtidigt som jag ammade. Gick upp vid 7.40, och låter nu Marcus sova lite till...tror Hugo busat med honom ganska mycket inatt!
Så nu sitter jag och Tuva och tittar på barnprogram och Hugo sover bredvid mig här i soffan. Ska snart duka fram lite frukost.
Känner mig piggare idag, men fortfarande inte helt okej. Konstigt eftersom jag inte är något förkyld alls utan bara har ont i kroppen..

Får fika besök i eftermiddag av Antonio, Anina, Milla och Amelie:) ska bli skoj att träffa dem, det va ett tag sedan nu. Skulle behöva åka till affären och handla lite mat oxå.
KRAM

Inga kommentarer: