tisdag 19 januari 2010

SLUTA?

Jag funderar på att sluta blogga...

Det känns ganska olustigt att så många vet så mycket om mig, folk som jag inte känner. Fast även mina vänner... har märkt det senaste att det är färre och färre som hör av sig för att höra hur det är bara för att de läst på min blogg hur jag mår och vad jag gör.
Har bloggat i 2 år snart och det som känns väldigt roligt är att jag faktiskt har de senaste 2 åren dokumenterade. Det är ganska kul att gå tillbaks i bloggen och läsa om min lilla Tuva och alla dessa fantastiska saker hon har fått uppleva och hur hon har utvecklats...
Men frågan är då om jag ska göra samma sak med Hugo... fortsätta skriva om det som händer och sker, hur han utvecklas och växer upp och blir en busig liten grabb, eller ska jag skriva en egen "dagbok" och memorera allt som hänt utan att göra det offentligt?!
Funderingarna har även funnits att ända bloggen helt till en recept blogg och hålla mitt liv borta från det, eller att lösenordsskydda mina inlägg... men vem vill jag egentligen ska läsa om mitt liv och vem ska inte få det?!
Jag har ju fått andra till att börja blogga, men de har efter några månader gett upp och slutat. Så varför ska inte jag oxå kunna göra det?!

Jaja... jag ska fundera ett tag till.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag förstår dig , jag bloggade inte säsrkilt länge , men jag märkte oxå av att inte folk frågade längre , för dom visste ju redan hur det var!!!
Men det e väldigt skoj å läsa det du skriver , så jag tycker du ska fortsätta!!!
Pussa ungarna!
Anna