måndag 11 januari 2010

Mysigt fikabesök

Fick inte sova så bra inatt tyvärr, så jag va riktigt trött imorse när Marcus väckarklocka ringde. Men han tog med Hugo ner.. gav honom lite mat och så somnade Hugo om igen på soffan och när Marcus skulle åka gick jag ner med mitt täcke och la mig på soffan och sov till 8.15... sen blev det en dusch, påklädning och lite fixande.
Mormor kom med Tuva vid 9.30 och sen kom Jennie, Molly och Elliot. Och efter det kom Ulrika, Emelie, William och Camilla!
Då blev det fika och massor med bus. Hugo fick jätte fina kläder och en filt i present och Tuva fick en väska med hårsnoddar!
När de åkt hem va det dags för Tuva att sova middag, och förvånansvärt nog så sov Hugo oxå. Då passade jag på att äta lite lunch, gårdagens lasagne. Och när Tuva vaknade fick hon lite plättar till lunch. Sen har vi slappat hela eftermiddagen.
Börjar känna mig lite småkrasslig igen, men orkar inte med det så jag ignorerar det så gott det går... haha
Tuva ska snart få på sig pyjamas o gå och lägga sig!
Imorgon är det dagis igen för henne och förhoppningsvis även klippning (frisören hade stängt idag). Och jag och Hugo ska till Vänersborg till Ellinor och fika lite!!
Emelie och Hugo
Tuva och Emelie
Busungen Tuva

1 kommentar:

Annika sa...

Hej!
Va har du för recept på din hemmagjorda chokladmousse? Kollat runt på nätet, finns ju några, men tänkte om ditt är bra varför göra någon mindre bra!?
När jag ändå skriver: Grattis till lillkillen!
//Annika