måndag 18 januari 2010

Fikabesök

Hej!

Vaknade tidigt imorse, 05.30 slog lilla Hugo upp sina blå... men kunde muta honom med lite mat och sen slumrade han till 06.30 i alla fall. Sen vaknade han och va jätte ledsen, hade både kissat ner hela sig (och min sida av sängen) och bajsat massor..
Gick upp och hjälpte Emma att fixa iordning sig inför färden mot Lysekil. Sen slappade jag och Hugo framför teven tills Tuvisen vaknade vid 7.45!
Åt frukost, gjorde i ordning oss, bakade kärleksmums och bjöd mormor på fika innan vi åkte till dagis.
Blir lika förvånad varje gång över att det funkar så bra att lämna henne på dagis, även fast hon visste att jag, Hugo och mormor skulle åka till affären ihop.
En riktigt liten solstråle va hon hela förmiddagen, inte ofta det händer!
Jag, mamma och Hugo tog oss som sagt en tur på stan. KappAhl och Hobbyhörnan blev det.
Sen åkte vi hem för jag skulle få fika besök vid 13 tiden av Joysie och Charles!
Väldigt trevligt och mysigt att fika och bara sitta och prata. Och Charles charmade mig med sitt söta skratt och underbara leende... Hugo killen sov mesta dels av tiden.

Nu sover Tuvisen och vi sitter och slappar framför teven.. ska ner i tvättstugan och starta tvättmaskinen. Har blivit en hel del tvätt denna helgen... blir ganska mycket när 3 barn smutsar ner sig.
KRAMIS

Inga kommentarer: