tisdag 29 december 2009

TRÖTT!


Oj jag förstår inte vart man får energi ifrån? Men sovit mycket inatt det har jag INTE gjort.. men men, det är väl så livet kommer se ut de kommande månaderna så det är bara att vänja sig. Han äter och äter vår lille gosse... och det jobbiga är kanske inte ätandet i sig utan att det är så ofta och så oregelbundet.
Marcus är och jobbar idag som sagt, så snart ska jag och Tuva äta lite frukost! Och sen ska vi nog åka till min syster yster och Hampus och fika lite, sedan BVC och då ska Tuva stanna kvar hos Mia och Hampus och sova där inatt. Det ska bli skoj tycker hon. Hon får även följa med dem till ishallen och se när Hampe spelar hockey!
Är himla skeptisk till att ge mig ut och köra bil idag, något jag helst hade velat undvika... men men måste ju till stan. Tycker inte alls om halka!!
Ha en bra dag allesammans!!

Inga kommentarer: