fredag 11 december 2009

STÄDA

Ja för att få ut den här bebisen någon gång gäller det att hålla i gång så mycket det bara går! Ska strax gå upp på övervåningen.. bädda rent i våra sängar, dammsuga och putsa fönstret i stora sovrummet (marcus har kladdat på det)
Sen blir det nog en vända med dammsugaren på nedervåningen oxå, vika tvätt mm. Eventuellt baka lite oxå, så då blir det ju lite städning av köket efteråt!
Sen ska vi ta oss en långpromenix oxå, trots det tråkiga vädret :(
Nä nu ska jag sätta på lite bra musik och ta på mig mysbrallor och börja städa.. Vad brukar ni lyssna på för musik när ni städar? Idag får det nog bli The Baseballs:

http://www.youtube.com/watch?v=qcir9CfSlG8

... annars brukar jag lyssna mycket på Lasse W och Melissa Horn, men då det är bannlyst när Marcus är hemma får jag digga till det i min bil istället:)

Inga kommentarer: