onsdag 9 december 2009

onsdagkväll

Hej hopp!

Nu sitter jag i soffan och tittar på arga snickarn och vräker i mig godis! Göttigt värre. Hur blev dagen då? Jo ganska slapp faktiskt.. mamma va här och fixade dynorna, blev super snyggt! Jag va ute en sväng och körde ved. Hämtade Tuva fisen och sen lagade jag middag.. och gissa vad det blev.. jo det jag längtat efter i flera veckor. Janssons frestelse, omelette, prinskorv, hemgjorda köttbullar mm. Riktigt gott!
Emma och Tuva lekte massor, det märks verkligen hur de saknat varandra. Fick även tummen ur och tog julkortet på dem. Något jag tänkt göra förra gången Emma va här, men det glömde jag bort! Men nu är korten tagna och beställda.. så jag hoppas innerligt att de hinner fram i tid. Tror att julkorten skulle postas senast den 16 december.
Ska hoppa in i duschen när detta programmet är slut, har ont i ryggen och hoppas på att det blir bättre av lite värme!

här ligger Grytan och Felix och värmer sig på elementet:) sötingarna!!


Inga kommentarer: