tisdag 1 december 2009

Hungrig!

Då jag inte har något bättre för mig så bloggar jag... inte för att jag har så mycket intressant att skriva, förutom att jag e hungrig. Har bara fikat lussebullar och ätit på clementiner idag. Förutom frukost då förstås.
Väntar just nu på att maten ska bli klar... rotfrukter i ugn med färsk pasta som är fylld med ost, ruggit gott! Och till det serveras rostbiff, kallt vitlökssås, sallad och vitlöksbröd!
Efterätt blir det senare oxå, men har inte riktigt bestämt vad det blir än.. lutar åt kladdkaka?! Eller har ni några förslag? Pannacotta är ju min favvo, men det åt vi förra veckan så det kan ju bli tråkigt i längden.. chokladpudding är oxå gott och himla lätt. Jaja, vi får se helt enkelt!

Fikade hos mamma en sväng förut sen blev det en härlig promenad i solen, och Tuva passade på att sova middag. Men när vi kom hem igen kändes hon jätte varm och febern hade kommit tillbaks. 40,2 grader.. galet? Men nu är hon pigg igen..märks knappt att hon har feber. Tokungen!

Hej svejs

Inga kommentarer: