torsdag 10 december 2009

Still fat..

Sitter just nu och funderar på ifall man skulle ta o laga lite mat till familjen.. hemmagjorda hamburgare med pom frittes, inte någon direkt favvo hos mig men Tuva älskar det!

Dagen har varit grå o trist, jäkla skitväder det är hela tiden.. men tror allt att det skulle bli lite kallare och sol i helgen, så man kan ju hoppas!
Idag har Tuva varit med mormor på hennes gamla jobb, sen va de på PB home och shoppade. Tuva köpte en jättefin snögubbe som vi ska ha på trappan. Och mamma köpte 2 trä hjärtan som jag satt upp på plankväggen i sovrummet:)
Vi andra... jag, Marcus och Emma tog oss en tur till Överby. Lämnade in våran trasiga dvd spelare, handlade lite julklappar och mat. Sen klantade jag mig och tappade mobilen i asfalten utanför Ica Maxi så att displayen slocknade.. så det va bara att lämna in den på expert för lagning. Marcus mobil är oxå på lagning för han hör inte vad folk säger när de ringer.. mobil otur!!
Åkte hem och smaksade i oss något jag varit sugen på ett tag... semlor:) fanns att köpa på Ica Maxi och jag kände mig bara tvungen.. haha

Just nu grejar Marcus på övervåningen och installerar spotlights i fönstrena. Blir super fint:)

2 dagar kvar tills BF, men bebisen verkar inte alls ha någon lust att kika ut tidigare. Riktigt jäkla jobbigt att bara gå o vänta.. Men men, den kommer väl så småningom!
Nä mat va det nu.. ha en bra kväll!!

Inga kommentarer: