onsdag 23 december 2009

alla sova.. tyst det är i huset... tyst i huset

Nästan i alla fall... Tuva somnade vid 19, Emma vid 20 och Hugo somnade precis mitt i maten:)
Jag och Marcus ska oxå sova snart.. behöver lite energi till morgondagen! Har en del att pyssla med.. Har haft ruggit ont i magen nu på kvällen så jag har inte gjort allt som jag tänkt. Jäkla eftervärkar till att ställa till det.
Men granen är klädd och jag har arbetat bort både disk och tvätt!! Nu är det bara finliret kvar.
Tog oss ut en sväng förut så barnen fick åkt pulka och Marcus skottade lite! Skönt med frisk luft.
Marcus syster Cattis kände sig lite hängig så hon kommer inte förrän imorgon förmiddag.

Måste bara skicka världens största kram till min systerson Hampus som tyvärr blev magsjuk idag så det blir för dem att stanna hemma hela julen:( Ursh o fy vad tråkigt! Jag hoppas verkligen att han piggnar på sig. Dumma baskillusker..

underbar
Storasyster och lillebror

Alla tre!
Pulkaåkning

Tuva tyckte att det va jätte skojsigt!!
Hoppas att ni har en bra kväll allihopa! Får se ifall jag bloggar imorgon eller inte...


Inga kommentarer: