lördag 31 oktober 2009

kvällen i bilder

började med att mumsa i oss massor med god kina mat

carola va nöjd
och sara kanske en aningens förvånaad
camilla och angelica roade sig på egen hand


sen fick jag med mig några av tjejerna in i bastun
sara gjorde sig snygg
angelica ömsade skinn..

carro testar lerinpackning

bara skylten med personnummret som fattas annars kunde denna bilden kunnas misstas med en sån där fin polisbild

angelica söp bort förmågan att kunna uttala saker... även kallas alkoholdyslexi


Emelie

angelica tappade glas i golvet och tjockisen fick torka upp

upponer?

Ja en trevlig kväll var det i alla fall!
Idag har jag först städat relaxdelen i mammas och pappas hus efter gårdagens fest. Sen hjälpte jag till en stund att städa farmors gamla hus, får hyresgäster som flyttar in i nästa vecka...
Sen va vi på kyrkogården i hjärtum och i trollhättan.. och så avslutade vi med middag på butlers hela familjen. Jag, Marcus, Emma, Tuva, mamma, pappa, Morfar Olle, Maria, Hampus, Putte, Liza och Melker! Mysigt kväll.. nu sover barnen och Marcus slumrar bredvid mig på soffan.. funderar oxå på att sova snart! Kram o god natt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för nipslipen.... och en trevlig kväll

kram Angelica

Malin Iveström sa...

oops... haha, såg jag inte alls. kan ta bort den om du vill!!

Angelica sa...

:D

Emelie sa...

Du kan väl maila lite bilder från tjejkvällen till mig!

Och lägg ut på Facebook vetja!