måndag 5 oktober 2009

jag blir bara större och större

Efter dagens MVC besök undrar man hur det här ska sluta.. vågen stod på 17 kg plus nu! Herrejisses.. haha, jaja men det känns ju nu i alla fall. Magen är rund som en fotboll och jag börjar få en mega rumpa och mega lår.. haha!
Annars va allt bra, hjärtljuden hoppade mellan 136-140... svårt att bestämma sig! Magens S/F mått va nu 30 cm!
Så nu är det bara att vänta 3 veckor till, sen ska jag dit igen och då har jag bokat en tid på eftermiddagen så att både Tuva och Marcus kan följa med!
Va i Lilla Edet på IFO och skrev på faderskapspapprena, inget märkvärdigt.. 3 underskrifter var sen fixar tanten allt när bebisen kommit! Men ändå skönt att ha det gjort så att man slipper ut och fara sen i december..
Åkte en sväng förbi farmors grav oxå och satte fina blommor och tände ljus.
Nu sover Tuvisen, hon va jätte trött! Marcus är där uppe som vanligt! Han knepar och knåpar ihop de sista vinklarna med gipsskivor... det blir så med snetak och bjälkar...

2 saker till är inbokade nu denna veckan, haha... fika hos familjen Ekman på onsdag eftermiddag för att mysa lite med nyförvärvet William:) och på fredag eftermiddag åker vi till IKEA och köper golv!

Åh vad jag längtar till vattengympan imorgon, har svinont i ryggen nu..
Jaja.. det va allt för idag!

Inga kommentarer: