onsdag 14 oktober 2009

Mammas älskling har ont..

Min stackars lilla Tuva har såå ont i sin mage. Är hur ledsen som helst och bara vrider sig för att det gör ont..
Hoppas att natten blir okej ändå, ska ju faktiskt till doktorn imorgon. Visserligen hudmottagningen, men det hör ju liksom ihop.. hon har ju massor med prickar i rumpan precis vid öppningen. Och de gör ont och svider vilket gör att hon inte vill bajsa, som i sin tur gör henne förstoppad. Ger henne Laktipex varje kväll i vällingen som ska vara laxerande... men känns nästan som om det blir värre!! Jaja, kan de inte göra något på hudmottagningen får de skicka vidare oss. När vi var där i maj så sa de att det berodde på ett virus och att vi skulle ha tålamod, men nu 5 månader senare så har det blivit värre samt att de blöder väldigt lätt, plus magen då som är helt ur funktion.. så ska väl inte en 2-åring behöva ha det? Är inte så ofta man hör en 2 åring kunna berätta att hon har ont i magen heller..

Jaja, upp tidigt imorgon till doktorn i Uddevalla, sen till IKEA på eftermiddagen! Full rulle precis som vanligt. Fast idag va en helt okej dag. Marcus kom förbi och tog en macka vid 9.30 så då tog han med Tuva och åkte till dagis så jag slapp det. Så jag han städa lite här hemma.. sen vid 13.20 hade jag tandläkartid, och efter det åkte jag till Överby och köpte en klänning till Emma som hon ska ha på sitt kalas! Sen åkte jag, Tuva och Marcus till Lysekil och hämtade Emma!

Nä nu ska jag lägga fram kläder till tjejerna som de ska ha imorgon så vi slipper stressa med det.. sen ska jag sova! KRAM PÅ ER!!

Inga kommentarer: