fredag 9 oktober 2009

ombytta roller

Titta vad jag och Tuva hittade i hennes säng... en jäklig liten Teddy!!

God kväll! Sitter här och tittar på tv nu... vi bytte lite roller här hemma nu på eftermiddagen. Jag gick upp på övervåningen och målade murstocken medans Marcus fick ta Tuva och samtidigt fixa middag!! Känns himla skönt att kunna göra något jag med.. igår blev det inte så mycket vila. Mamma kom hit så jag och hon tog tag i målandet. Jag målade plankväggen i sovrummet och mamma målade fönstrena och bjälkarna i barnrummen!! Så duktiga så:) På kvällen va vi på föräldramöte och det kändes riktigt bra, var fler föräldrar som va frågvisa och pedagogerna hade bra svar! Så nu hoppas vi på att det rullar på så det gjort den senaste veckan!

Gravid dementa Malin va i farten idag, hade ju planerat att ha med kameran idag och ta kort på Tuva och Milla när de badade... men den glömde jag hemma, likaså Tuvas armpuffar! Jaja, minnet är ju helt seeeegt... Efter badet åt vi lunch med Antonio, Marcus och Håkan! Och sen gick vi tjejer och tog en fika ihop, men då somnade Tuvisen i vagnen!

Imorgon är det lördag, vilket innebär precis som andra helger.. att vi ska vara på övervåningen! Jag tänkte måla den delen av murstocken som är i allrummet och kanske lite bjälkar. Sen på eftermiddagen ska vi på kalas för Marcus mamma som fyllt 55 år!

Ja det va nog allt för idag.. hörs!

1 kommentar:

Maria J sa...

Han är allt för rolig den där Teddy. Lycko den som får hem honom om ett tag. NOT!!!

Kram på er. Pussa lillfisen från mig.