måndag 26 oktober 2009

Jag kommer sakna att vara gravid...

Ja faktiskt... trots alla krämpor så är det ett väldigt mysigt tillstånd jag befinner mig i. Ca 6 veckor kvar nu och det är trångt där inne. Varenda spark, varenda rörelse känns och syns!
Ibland funderar jag på ifall det här är sista gången oxå, så då måste jag ju bara passa på att njuta lite extra..
Vet att det inte va så länge sen jag funderade över magen, och tänkte att snart... ja snart putar den så mycket så att jag inte kan se mina fötter.. och ja så är det ju. Inte fasiken ser jag fötterna...
Magen är lite mindre denna gången känns det som, har sjunkt lite längre ner. Även fast måttet på magen i v. 30 va samma när jag väntade Tuva som nu. Vikten den samma oxå!
Imorgon är det MVC besök. Ska bli spännande att se hur mycket man växt denna gången.

Krämpor har jag ju som sagt gott om.. tex. foglossning, ont i ischiasnerven i vänsterbenet, halsbränna och sura uppstötningar samt ett extremt tryck över lungorna/revbenen som gör att det gör ont att sitta samt att jag flåsar för minsta lilla!


bebismagen jag har nu, fast kortet är taget för 2 veckor sedan..
här är bebismagen när jag väntade tuva.


Oj oj vad lättklädda bilder jag bjussade på idag.. haha! Inte ofta det händer, så håll tillgodo!

Inga kommentarer: