torsdag 1 oktober 2009

Jag har så innehelskotta ont i ryggen och höfterna.. satan i gatan vad jobbigt det ska vara då!
Men annars mår vi prima.. haha
Vill säga grattis till min kusin Ulrika och Mikael som fick en lite William igår kväll...

Idag gör vi inte så mycket, tog tag i att vika tvätt förut.. så tråkigt. Med tanke på att jag måste vika mer snart då jag har 3 maskiner kvar att köra. Men men..
Kl 15 ska vi till advokaten en sväng. Tuva och Emma ska vara hos min mamma och leka så länge!
Ja annars händer det inte så mycket som sagt. Fick reda på att jag får fortsätta på vattengympan 5 ggr till. Helt underbart:)
Sen fick jag även tjatat till mig en tid till hudmottagningen i Uddevalla om 2 veckor för Tuvisens prickar i rumpan som nu börjat blöda.. stackarn. Har stått på väntelista i 2 månader, sjukt när det handlar om ett litet barn. Men men, det lönar sig att ringa och tjata!

Jag längar tills imorgon, då kanske man slipper ha ont i ryggen för en liten liten stund i alla fall, massage väntar på Smögen Havsbad. Jag har bokat en specialbehandling som heter " I väntans tider" för gravida.. med lite peeling och massage!!
Nä nu ska jag ta mig en macka och snygga till mig lite, funkar inte att ha mysbyxor hos advokaten..

Inga kommentarer: