torsdag 8 oktober 2009

God morgon, 45 läsare igår... och jag ställde en liten fråga, men INGEN har tid att svara! Fy vad ni är tråkiga!!

Jaja.. har grymt ont i magen idag.. bebisen har lagt sig galet och trycker upp mot revbenen vilket gör att jag inte kan böja mig framåt utan att få jätte ont. Lite sammandragningar oxå. Ursh fy och blä!!
Tur att vi ska vara hemma idag jag och Tuvisen och bara slappa, den enda som står på dagens schema är att vi ska på föräldramöte på dagis kl 18. Innan dess är vi öppna för förslag, dock inga ansträngande! Tuva ska vara hos mormor ikväll och sova där inatt, gud som hon längtat:)

Igår tog jag mig en sväng på Överby efter att lämnat Tuva på dagis. Kikade på skor till Emma, la undan 2 par i väntan på att ett par stövlar som va slut skulle komma in idag. Visade dem på Skopunktens hemsida för Marcus och han tyckte självklart att jag skulle köpa det enda paret jag nu inte lagt undan utan bara hållt i handen och funderat på. Blir nog en lite tur dit innan föräldramötet om vi hinner!
Jaja.. va hemma hos mamma och fikade lite innan jag gick hem och la mig i soffan och bara vilade! Åkte och hämta Melker och sen hämtade vi Tuva på dagis. Hon blev sååå glad när hon fick se kusinen!!
Sen åkte vi till familjen Ekman där vi fikade, och myste med lill killen William. Vilken underbar liten kille! Att de är så små.. fattar inte att vi oxå ska ha en sån liten hos oss snart! Skönt dock att gravidmagen försvinner sen när bebisen kommit ut för det va allt lite bökigt att hålla honom med en stor mage ivägen... fast en bra hylla att lägga honom på så länge h*n där inne inte protesterade med sparkar!
Tuva, Emelie och Melker lekte för fullt. Så kul att se tjejerna leka doktor och lyssna på varandras magar! Vi måste försöka träffas oftare så att de får leka. Jag såg så mycket likheter mellan dem, 2 två åriga spralliga pippitokiga blonda små yrväder!

Nä nu ska jag göra INGENTING en stund.. ha det gott!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken färg kommer Emma ha på sitt rum sedan tror du. Till mig sa hon rosa. Stämmer det.
Maria

Caroline sa...

hej malin sorry att jag inte svarar men har inte vart gravid så jag har aldrig haft några cravings :) Men chokladcravings har jag varje dag ;)

Kram kram