onsdag 28 oktober 2009

vaccinerad

God morgon, har inte sovit så jätte bra inatt. Tog vaccinet för svininfluensa igår, och jäklar va ont jag haft i armen.. men nu känns det mycket bättre. Och hoppas på att det går över fort.
Några andra biverkningar har jag inte kännt av än i alla fall!
MVC besöket igår gick bra, vikten är ju inte att leka med.. 69,7 kg.. magens S/F mått va 32 cm! Så jag växer och frodas helt enkelt.. haha!
Vattenngympan va riktigt skön, sträcka lite på sig och faktiskt köra slut på en del muskler. Och sen avslappning!
Idag är det som sagt dagis för Tuva Luva. Hon har haft det riktigt skoj både och måndag och tisdag, och man märker att hon trivs mer och mer. Nästa vecka ska vi ha utvecklingssamtal, spännande att se vad hennes fröken Lotta tycker!
Syster Yster skulle ju komma i eftermiddag, och mamma med såklart.. så vi ska greja och feja på övervåningen!

Imorgon ska Tuva på återbesök till barnmottagningen för att se hur det gått med nya medicinen, och vad jag kan säga så har det typ inte funkat alls. Vi har ju stenkoll på hur ofta hon bajsar.. och nu på en vecka.. ja, började ju med medicinen i torsdags, och då har hon hitills bajsat fredag och lördag... så idag är det nästan 5 dagar sedan. Fattar inte varför det inte kommer ut. Hon äter ju massor, men bajsar inget!
Hade verkligen hoppats på att det skulle bli bättre. För det kommer bli riktigt bökigt om vi ska ändra kosten mm. Ringde även till hudmottagningen i Uddevalla igår för att höra om svaret från patologen kommit. Men nej.. inget svar, och doktorn va ledig hela veckan så jag skulle ringa nästa vecka igen.
Nä nu ska jag göra frukost till lilla familjen!
KRAM

Inga kommentarer: