lördag 3 oktober 2009

5 år idag...

Jag och älsklingen firar 5 år idag!!
och Sara fyller 26 år, och min mamma och pappa firar 28 årig bröllopsdag! Mycket händer..

Fast vi gör inte så mycket faktiskt. Jag och min svägerska Ellinor ligger på soffan, tjötar och tittar på tv!
Har smaskat i oss potatismos och fiskpinnar.. sen har jag varit duktigt och bakat lite bröd! Gottigt värre!
Min syster och Hampus kommer sen, de ska ju passa busungarna här hemma ikväll. Eftersom vi ska till Andreas och äta god mat och umgås med kompisarna!

70 dagar kvar tills BF idag. Tiden springer iväg och jag blir tjockare och tjockare..
Igår va vi i Smögen, helt underbart väder hade vi! Fikade lite ute på terassen, sen va det dags för behandlingarna. De andra hade tid kl 13, men jag hade inte förrän 14.30 så jag kunde sitta och slappa i relaxavdelningen med en bok och bara njuta! Sen badade vi lite och efter min behandling som bestod av peeling, massage och ansiktsmassage. Sen bubblade vi lite i jacuzzin:)
tog oss en tur till kungshamn oxå, kikade i affärer och letade efter någonstans att äta. Tillslut hamnade vi i Uddevalla där vi åt, hungriga som tusan!
Men hur som helst hade vi en toppen dag! Va hur trött som helst och gick och la mig redan 21.30!!

Inga kommentarer: