måndag 12 oktober 2009

2 månader kvar...

Det låter långt, men jäklar vad fort tiden går ändå. Och med fullspäckade veckor så rusar verkligen tiden iväg. Längtar tills nästa vecka för då har jag nästan ingenting inbokat jämfört med denna veckan.

Måndag: Tuva ska vara på dagis och jag och mamma ska åka till färgaffären och köpa lite mer färg som vi behöver.. skulle åkt till familjen Ekman med jobbarkompisarna men då Jennie är lite små snuvig så flyttar vi fram det till nästa vecka!
Tisdag: Ev fika med Annica, sedan vattengympa på kvällen
Onsdag: Tandläkaren sedan hämta Emma i Lysekil
Torsdag: Hudmottagningen med Tuva i Uddevalla sedan IKEA på eftermiddagen
Fredag: Tingsrätten hela dagen sedan ut med syskonen Johansson/Iveström med resp. bowla och äta mat! Tuva och Emma är hos mormor hela långa dagen
Lördag: 5 års kalas för Emma och sedan Dirty Dancing musikalen med mamma, syster och moster på kvällen.
Söndag: Snickra/måla mm...

Ja typ det... Men jag ska försöka vila all ledig tid, som idag tex. när jag lämnat Tuva på dagis så ska jag bara till färgaffären sen hem. Och om jag inte orkar eller har lust att måla så ska jag faktiskt bara slappa idag.. det måste man det med!!

Inga kommentarer: