tisdag 29 september 2009

Hej svejs!
Min dator gick sönder i söndags kväll:( tur att man har en extra, fast den är så liiiten...

Vilket underbart höstväder det är idag, jäkligt kallt i morse med minusgrader och frost, men nu är det sol:)
Tuva är på dagis, och det gick jätte bra att lämna. Fröknarna har haft 2 planeringsdagar nu och hade strukturerat om, och nu hoppas vi på bättring!!
Annars händer inte så mycket, sitter i soffan.. surfar och tittar på tv. Har ont i ryggen som tusan. Men ska på vattengympa ikväll så jag hoppas att det blir lite bättre då!

Igår va jag, Tuva och mamma i Vbg på förmiddagen. Shoppade gardiner på Ladan till Andreas och sen fikade vi på Prinsess....
På eftermiddagen åkte vi tillbaks till Vbg jag och Tuva och fikade hos Angelica och Jonas, och sedan hos Ellinor och Alfred! Kikade på deras lägenheter och tjötade!

Ja det va väl det... dagarna rullar på, imorgon hämtar vi Emma och jag ska byta gardiner hos Andreas på förmiddagen (som tack för att han snickrar hos oss) på torsdag ska vi på möte hos advokaten och fredag... wii.... då ska jag, mamma, Mia och moster Marie på SPA:) Smögen Havsbad närmare bestämt.. underbart!!
På lördag firar jag och Marcus 5 år ihop.. ja egentligen har vi varit ihop längre. Men den 3 oktober 2004 bestämde vi oss för att bli tillsammans igen efter ca 6 månaders uppehåll! Min mamma och pappa firar sin bröllopsdag på samma dag:)
Hur ska vi fira det då? Jo snickra!! haha.. sen är vi bjudna på middag hos Andreas tillsammans med alla kompisarna. ( månadsmiddag som vi försöker få ihop 1 gång i månaden, och nu är det Andreas tur) Tuva och Emma stannar hemma och blir passade av Maria och Hampus!
Pöss

Inga kommentarer: