måndag 1 februari 2010

Ny månad!

Tuva är lite piggare idag... men näsan rinner, hon hostar och är lite hes! Hoppas på att det inte blir värre än så här i alla fall. Hon har nyss ätit lite yoghurt och nu tittar vi på bolibompa och pärlar pärlhalsband!
Inatt va hon riktigt jobbig.. hon kom in till oss 6 ggr innan klockan hade hunnit bli 02.00 tror jag, och vi gick tillbaks med henne lika fort. Men sen sov hon faktiskt till kl 07.45:)
Hugo har varit riktigt duktig inatt, åt vid 20.30 sen sov han till 00.30 och åt... sen sov han till kl 02 och åt lite till och sen sov han till 06.15!
Så tänk om man bara haft Hugo, då hade vi ju fått sova inatt!! Men icke picke...

Marcus är i Lysekil och lämnar Emma, sen kommer han hem och tar Tuva för han skulle jobba lite hemma så jag kunde åka till stan och göra det som jag hade planerat.
Fika med Emelie och sedan gå på fotvård. Mina fötter är helt hemska, efter att varit tjock så länge utan att kunnat böja sig ner så har mina fötter blivit lidande. Som sandpapper... ursh o fy! Spelar ingen roll hur mkt jag än smörjer så är de torra och skrovliga. Speciellt på knölarna på ovansidan vid min tatuering..
Ska även shoppa lite födelsedagspresenter... är ju en riktigt födelsedagsmåndag nu i februari. Melker fyller 2 år idag, min mamma fyller på onsdag den 3/2, Liza 6/2, pappa 12/2. Och sen kommer ju Alfred och Ellinors bebis vilken dag som helst oxå, skoj! Då får man köpa söta bebiskläder!!!

I eftermiddag vid 17 ska vi på Melkers kalas! Tuva längtar massor, så jag hoppas att hon orkar det:) Bara hon är feberfri så funkar det ju!

KRAM

Inga kommentarer: