tisdag 16 februari 2010

FETTISDAGEN...

Hallå där... sitter o slötittar på tv i väntan på "halv åtta hos mig".. båda barnen sover, skönt!

Igår va en fullspäckad dag som sagt, va ju hos Affe och Ellinor och gosade med deras lilla underverk. Fick träffa Ellinors pappa och sambo oxå, väldigt trevligt.
Sen åkte vi till Ullis och Erik där vi bjöds på bakpotatis med räkröra och en smarrig vitchoklad dessert med jordgubbar:)
Tuva och Hugo stenslocknade så fort vi satt dem i bilen och sov även när jag bar in dem från bilen när vi kom hem... ja, klockan va ju 21.45 så det va ju inte så konstigt.

Imorse åkte jag till Putte och bytte tillbaks bilen, fick låna deras igår eftersom skötbordet inte gick in i saaben.
Sen lämnade jag Tuvisen på dagis. När jag kom hem gick jag till mamma direkt för hon passade Hugo.
Va hemma en stund och grejade... diskade och så. Sen hämtade jag Tuva på dagis vid 15.30 och när vi kom hem fick vi fikabesök av Angelica och Camilla, och de hade med sig semlor:) Mmm.. gott!
Hugo fick även en jättesöt pyjamas och tofflor av dem!!
Ja nu sover barnen som sagt. Marcus har inte kommit hem än, han har jobbat i Gbg hela dagen och har med sig min dator så jag kan tyvärr inte lägga in några bilder. Använder hans jobb dator nu, men tycker att den är krånglig!! Han har windows 7 som jag inte riktigt förstår mig på!

Imorgon är det onsdag. På förmiddagen ska jag inte göra så mycket men vid 16 tiden ska jag träffa Ullis och Annica, vi ska åka till Torp en sväng och kika i affärer. Marcus ska va hemma med Tuva och även passa kusin Melker och han ska sova här oxå! Mysigt!!

Nä nu ska jag titta på tv... KRAM

Inga kommentarer: