lördag 6 februari 2010

nu ska jag gå o lägga mig

sötnosen häromdagen när han testade att sitta i matstolen, skrattade massor:)
badar skumbad
vår lilla toka när hon borstar tänderna... håret åt alla håll!



Ja klockan början bli mycket så jag ska alldeles strax gå och lägga mig. Marcus, Tuva och Hugo sover redan.

I morse fick jag lite sovmorgon.. sen va Marcus och Tuva ute lite. Marcus skottade på vedboden och Tuva åkte pulka. Då passade jag på att bada Hugo killen.. och det tyckte han va skönt. Sen sov han i 3 timmar:) Tuva sov oxå lite middag.
Vid 13.30 kom Angelica och Daniel förbi och fikade lite. Jätte trevligt!!
Sen slappade vi tills det va dags att förereda middagen.. och vid 17 tiden kom Ullis och Erik och åt mat med oss. Mumsig potatisgratäng med kött och rödvinssås!
Angelica och Jonas knackade på dörren oxå, de va påväg hem från Gbg och överaskade mig med en för tidigt födelsedagspresent.. haha, ja bara 1 ½ månad för tidigt. En t-shirt med muffins på!!
När de åkt tittade vi på Melodifestivalen... och jag tyckte väl att det va sådär..

Imorgon är det söndag och helgen är snart slut. Vi har inget inplanerat alls imorgon, och inte så jätte mycket nästa vecka heller. Men det lär ändras.

Vill ju även passa på att gratta min brors tjej LIZA som fyller år idag!! Hipp hipp hurra!! Tuva ringde och sjöng så fint för henne i morse:)

Nä sova va det.. kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket sött kort på lille Hugo!
Och Tuva ser ut som den busungen hon är... =)

Tack för receptet på pajen!
Kram Ullis