onsdag 3 februari 2010

min mamma fyller år:)

Japp idag fyller hon hela 56 år:) och det firade vi med att Tuva ringde och sjöng ja må du leva för henne i telefon... hela sången, och till och med hurra på slutet!

Det snöar fortfarande.. suck! Så vi håller oss hemma. Hade ju ett BVC besök inbokat idag som jag faktiskt avbokade och sköt upp till nästa vecka. Men jag vill INTE köra bil förrän vägarna är bättre.
Har precis kommit in, har varit ute och skottat snö. Riktigt skönt ute faktiskt. Men kom precis in för Tuva va trött så nu sover hon lite middag. Hugo sover oxå fast i sin vagn ute... för min mamma är fortfarande ute och skottar så hon tar med honom in sen.

Annars är det en väldigt lugn onsdag. Jag ska vika lite tvätt och röja disken i köket.. sen fundera ut vad vi kan tänkas vilja äta till middag idag. Hm?! alltid lika tråkigt att komma på.
Ha det gott, skriver kanske sen! KRAM

Inga kommentarer: