måndag 15 februari 2010

2 månader

Idag blir vår älskling Hugo hela 2 månader! Tiden bara rusar iväg.. han är ingen liten kille längre..
I morse åkte Emma hem till sin mamma igen. Och det var åter igen dags för Tuvisen att åka till dagis, hon verkade ha längtat för hon pratade massor om dagis i bilen dit.
Jag och Hugo åkte till Överby efter att ha lämnat Tuva. Köpte present till lillkusinen Ebba och en doppresent till sysslingen William som ska döpas på lördag. Nu är vi hemma en sväng men ska åka upp till stan igen vid 15.30 för då ska jag förbi min bror och hämta ett skötbord som Affe och Ellinor ska få låna. Sen ska jag hämta Tuva och sen ska vi hälsa Affe, Ellinor och Ebba:)
Och sen runt 18 tiden ska vi till Ullis och Erik på måndadsmiddag. Så det är fullt upp hela eftermiddagen. Blir till att packa ner pyjamas till Tuva för hon lär nog slockna tidigt idag. Hon vaknade redan kl 5 imorse.

Nu ska jag springa ner i tvättstugan en stund, får passa på medans Hugo sover:)

Inga kommentarer: